English

تداوم فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق هرمزگان

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، طی روز جاری فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان تداوم خواهد داشت و در برخی نقاط استان و مناطق دریایی، رگباری شدن بارش ها مورد انتظار است.

تداوم فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، طی روز جاری فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان تداوم خواهد داشت و در برخی نقاط استان و مناطق دریایی، رگباری شدن بارش ها مورد انتظار است.
از اواخر روز جاری، شنبه با ورود یک موج بارشی جدید، بارش های گسترده در سراسر استان آغاز خواهد شد که شدت قابل ملاحظه ای خواهد داشت و سبب آبگرفتگی  معابر عمومی خواهد شد.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، شدت بارش طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در سطح استان به ویژه در برخی نقاط غربی، مناطق مرکزی و شرقی استان قابل ملاحظه است.
با توجه به صدور هشدار از سوی هواشناسی استان، طی روزهای یاد شده توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه ها و صعود به ارتفاعات جدا خودداری شود و تمهیدات لازم در تمام بنادر استان صورت پذیرد و همچنین شناورهای سبک از ترددهای دریایی اجتناب کنند.
اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرده است این سامانه بارشی تا ظهر روز سه شنبه در مناطق شرقی استان تاثیر گذار خواهد بود و به تدریج از استان خارج خواهد شد.
اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دریا طی امروز متلاطم است، ابراز داشت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در حین فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید در مناطق دریایی استان سبب مواج شدن دریا و ناایمن شدن ترددهای دریایی خواهد شد.
گفتنی است از لحاظ دمایی با توجه به تاثیر موج بارشی و ابرناکی آسمان، کاهش نسبی دما در طول روز  مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه