English

محمد رادمهر در گفتگو با موج ؛

آماده باش ستاد مدیریت بحران هرمزگان/مردم نکات ایمنی را رعایت کنند

فرماندار جاسک گفت: بارش ها در ارتفاعات جاسک بیشتر پیش بینی شده شهروندان و روستاییان بویژه روستاهای سیل زده جوانب احتیاط را رعایت کنند.

آماده باش ستاد مدیریت بحران هرمزگان/مردم نکات ایمنی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در خصوص فعالیت سامانه بارشی پیش رو، گفت: طبق اطلاعیه شماره ۵۳ و نقشه های هواشناسی طی روزهای آینده، تاثیر دو موج ناپایدار بارشی در شهرستان جاسک  نشان می دهد موج بارشی سنگینی در راه است و مردم باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

رادمهر افزود : موج اول به صورت پراکنده و موج دوم به صورت  سراسری  سبب ناپایداری های وضعیت جوی و دریایی خواهد شد .

فرماندار جاسک بیان داشت : موج بارشی اول به صورت پراکنده از بعدازظهر چهارشنبه ۹۸/۱۲/۲۸ تا پنجشنبه ۹۸/۱۲/۲۹ پیش بینی شده بود اما موج بارشی دوم به صورت سراسری از اواخر جمعه  ۹۹/۰۱/۰۱  تا  یکشنبه ۹۹/۰۱/۰۳  است.

وی با بیان اینکه شهر داران، بخشداران و دهیاران و مدیران اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل باشند، خاطر نشان کرد: نوع مخاطره مربوط به موج بارشی دوم ، رگبار متوسط باران و رعد وبرق با احتمال تقویت سامانه و احتمال وقوع تگرگ ،وزش باد نسبتا شدید (۴۰ کیلومتر در ساعت) و مواج شدن دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است .

فرماندار جاسک با بیان اینکه، آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد‌های دریایی پیش بینی شده است تاکید کرد: با توجه به بارندگی طی شنبه تا یکشنبه از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

وی در پایان تشریح کرد: طی روزهای شنبه تا ظهر یکشنبه با توجه به افزایش لحظه ای سرعت باد (حین فعالیت موج بارشی) و وزش باد نسبتا شدید شمال غرب  طی بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه (پس از خروج موج بارشی) و مواج شدن دریا ، تمهیدات لازم توسط اداره بندر ،شیلات و صیادان  صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه