English

محمد پهلوان:

حدود ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند

رییس اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی بیان کرد: بر پوشش فراگیر واکسیناسیون کرونا به ویژه تزریق دز سوم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از موج ششم کرونا در خراسان رضوی تاکید می شود.

حدود ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۳۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۸۳ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: ۱۱۳ نفر از بستری‌شدگان کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بدحال بوده و در بخشهای مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: تعداد روزانه بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی ۱۳۰ نفر است که این میزان طی ۱۰ روز گذشته در نوسان بوده است و بالاترین آمار ۱۵۳ نفر است که مربوط به ۳۰ آذرماه بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: بر پوشش فراگیر واکسیناسیون کرونا به ویژه تزریق دز سوم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از موج ششم کرونا در خراسان رضوی تاکید می شود.

پهلوان در خاتمه یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیرپوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه