English

شهادت ۲۰۵ نفر از نیروهای بهداشت و درمان کشور بر اثر کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت بهداشت و پیشگیری، گفت: 205 نفر از نیروهای بهداشت و درمان در کشور بر اثر کرونا به شهادت رسیدند.

شهادت 205 نفر از نیروهای بهداشت و درمان کشور  بر اثر کرونا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شورای اداری خاتم با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده رئیس جمهور در خاتم، مسئولان شهرستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد، با هدف بررسی طرح‌ها، پروژه‌های عمرانی و مشکلات حوزه‌های مختلف خاتم در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این نشست وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت:  شعار دولت سیزدهم، خدمت گزاری و حرکت جهادی در مناطق محروم است و امیدواریم دولت با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد اولویت به مناطق محروم بیشتر داده شود .

دکتر عین اللهی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با پرستاران اشاره کرد و افزود: ملت ما یک ملت با هویت هستند و در دوران کرونا و با حضور و همدلی نیروهای بهداشت و درمان و مردم در میدان نبرد با کرونا  به خوبی مشهود بود .

وی ادامه داد: در دوران کرونا، 205 نفر از نیروهای بهداشت و درمان در کشور به شهادت رسیدند که نشان از هویت ما است.

 وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی  اظهار داشت: دشمن تصور می کرد با تحریم ها و محدودیت ها می تواند ما را شکست دهد غافل از این که ملت ایران قوی، همدل و پرتلاش هستند.

دکتر عین اللهی گفت: مهم ترین مسئله بهداشت و پیشگیری است و در دوران کرونا  نیز به خوبی نشان داده شد با واکسیناسیون می توان کرونا را کنترل کرد و پیشگیری مهم تر از درمان است.

وی بر تقویت شبکه بهداشت خاتم تاکید کرد و افزود: بهورزان در خانه های بهداشت می توانند با مردم منطقه عجین شوند و مشکلات را پیگیری و از بروز و انتشاری بیماری پیشگیری کنند.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی  همچنین به پیشرفت 40 درصدی طرح توسعه بیمارستان ایت الله خاتمی خاتم اشاره کرد و بر پیگیری دانشگاه علوم پزشکی یزد در رفع کمبودها و مشکلات این بیمارستان تاکید کرد.

هم چنین دکتر عین اللهی با اشاره به قدمت تاریخ شهرستان خاتم اظهار داشت: بوم گردی ها، جهانگردی و تماشای تاریخ نشان از هویت است که در این منطقه استعداد و گنج نهفته به شمار می اید و با احیاء این موارد می توان در رونق گردشگری استان و شهرستان بهره گرفت.

توجه بیش از پیش به دامداران و کشاورزان منطقه و همچنین اصلاح وضعیت راه در این شهرستان از دیگر محورهای مطرح شده در نشست شورای اداری شهرستان خاتم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه