English

شهرام طلوع فکور:

آغاز فعالیت ۲۳ واحد جدید تولیدی در شهرستان سبزوار

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار بیان کرد: میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار برابر افزایش یافته است.

آغاز فعالیت ۲۳ واحد جدید تولیدی در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شهرام طلوع فکور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در خبری اعلام کرد: ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب و صنایع غذایی در این شهرستان فعال شد.

فکور در ادامه این خبر اضافه کرد: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی ۴۶۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۲۲۵ نفر شغل ایجاد شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار همچنین افزود: همچنین امسال ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار برابر افزایش یافته که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش صنعت است.

طلوع فکور در خاتمه اظهار کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سال‌های اخیر محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه