English

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای معرفی مبانی دینی به جهان

بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای معرفی مبانی دینی به جهان تاکید کرد.

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای معرفی مبانی دینی به جهان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی پور در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی اظهار داشت: از نظر فعالیت، سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی با جامعه المصطفی بسیار نزدیک است و همین مساله، ترغیب به همکاری بیشتر با المصطفی می‌کند.

وی با بیان این که یکی از موارد همکاری می‌تواند در ارتباط با ارائه راهبری فرهنگی باشد افزود: یکی از کارهای که به دنبال اجرای شدن آن هستیم، سند تحول است.

وی اضافه کرد: دنبال این هستیم از ظرفیت‌های بومی کشور در راستای اهداف فرهنگی و ارتباط خود با سایر کشورهای دنیا بیشتر بهره ببریم و بتوانیم همه ظرفیت‌ها را به خدمت بگیریم.

وی بیان داشت: این سازمان می‌تواند به جهانی شدن و غنای فعالیت حوزه علمیه قم کمک کند.

ایمانی پور گفت: همه تلاش این است که مبانی دینی اسلام ناب را به دنیا معرفی کنیم و این زمانی میسر می شود که از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

وی همچنین افزود: انقلاب اسلامی پدیده تمدن ساز است و باید براساس پیشرفت، تولید محتوا و نظریه پردازی کنیم و این کار صورت نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید نگاه علمی‌تری به مراکز علمی دنیا داشته باشیم و جامعه المصطفی در این رابطه می‌تواند به ما کمک کند.

 ایمانی پور گفت:  الان دارای ۸۰ نمایندگی در ۶۵ کشور هستیم و زمانی می‌توانیم در دنیا اثرگذار باشیم که جامعه المصطفی هم به ما کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه