English

تولید ۲ هزار و ۵۰۰ اثر علمی طی یک سال گذشته

رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی از تولید ۲ هزار و ۵۰۰ اثر علمی طی یک سال گذشته خبرداد.

تولید ۲ هزار و ۵۰۰ اثر علمی طی یک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، رییس پژوهشگاه بین المللی المصطفی اظهار کرد: موضوع ویژه این دوره از جشنواره بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی، «ابعاد بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» است و این جشنواره درصدد این بود تا مبانی مهم و موثر در چهل سال دوم را تبیین کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن رضایی افزود: در مجموع ۷۰ مقاله در بخش ویژه در موضوع ابعاد بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، و افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ اثر نیز در بخش عمومی شامل کتاب، ترجمه، سمینار علمی، پایان نامه، رساله دکتری و غیره ارسال شده‌است.

رییس پژوهشگاه المصطفی ادامه داد: طلاب و مراکز بین المللی جامعه المصطفی از ابتدای سال‌جاری ۴۰۱ اثر علمی در قالب های مختلف تولید کرده‌اند.

رضایی گفت: بیست و دومین جشنواره شیخ طوسی با حضور پژوهشگرانی از بیش از ۶۰ کشور جهان برگزار شد و در مراسم اختتامیه از ۷۰ تن از این افراد تقدیر به عمل می‌آید.

وی افزود:  با توجه به شرایط ویژه کرونایی در مراسم امروز صرفا از جمعی از افراد برگزیده و خانواده بزرگ المصطفی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 وی عنوان کرد: جشنواره شیخ طوسی از برنامه های مهم و سالانه جامعه المصطفی العالمیه برای بالندگی بیشتر جنبه علمی این نهاد علمی است.

رضایی تاکید کرد: شناسایی و معرفی استعدادهای برتر پژوهشی، ایجاد انگیزه و تشویق فعالیت های پژوهشی، تقویت ظرفیت های علمی طلاب، ارتقای کمی و کیفی تولیدات، زمینه سازی برای توسعه تعاملات علمی و بین المللی جامعه المصطفی، بسترسازی برای انجام تحقیقات علمی با رویکرد مسائل مورد نیاز جهان اسلام و اطلاع رسانی از پژوهش های صورت گرفته از اهداف مهم جشنواره شیخ طوسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه