English

استاندار قم:

خدمات درمانی اتباع خارجی مقیم قم همسان با شهروندان قمی انجام شد

استاندار قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استان برای ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به اتباع خارجی مقیم قم، گفت: این خدمات همسان با شهروندان قمی ارائه شد و در این زمینه شاهد هیچ گونه تبعیضی نبودیم.

خدمات درمانی اتباع خارجی مقیم قم همسان با شهروندان قمی انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی، با اشاره به اینکه جامعه المصطفی در زمینه‌های مختلف ازجمله تربیت طلاب دینی نقش موثری دارد، اظهار کرد: مدیریت استان به جامعه المصطفی نه به عنوان یک نهاد حوزوی بلکه به عنوان یک مجموعه در سطح فراملی نگاه می‌کند.

وی با اشاره به کارکردهای بین‌المللی جامعه‌المصطفی، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های این نهاد فاخر دینی برای پیشبرد دیپلماسی فرهنگی انقلاب‌اسلامی در عرصه بین‌الملل بهره گرفته شود.

استاندار قم درادامه طرح‌های فرهنگی و عمرانی جامعه المصطفی را مورد توجه قرار داد و افزود: درجلسه‌ای با مدیران دولتی، پیشبرد این طرح‌ها بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه قم که با شیوع بیماری کرونا صورت گرفت گفت: علیرغم این فضاسازی‌ها روند جلوگیری از شیوع بیماری و مدیریت درمان بیماران به نحو مطلوبی انجام گرفت.

استاندار قم نقش حمایتی مراجع عظام تقلید و همراهی روحانیت و ائمه جمعه در مقابله با این بیماری را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر توفیقی در این راستا داشته‌ایم نتیجه تعامل و همکاری مردم و همه گروه‌های مرجع بوده است.

وی همچنین با اشاره به حضور زائران خارجی درقم پیش از شیوع کرونا گفت: این افراد با کشف بیماری، در مراکز اقامتی قم ساماندهی شدند و روند اعزام ایشان به کشورشان انجام شد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود خسارت مالی به برخی اصناف و کسبه استان قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این راستا طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه در قم به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: ظرفیت‌های مختلف استان قم از جمله خیرین، هلال احمر و مردم به خوبی در این زمینه فعال شده اند و از سایر استان ها موفق تر عمل می کنیم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عباسی رییس مرکز جامعه المصطفی با اشاره به مدیریت بسیار خوب بیماری کرونا در سطح کشور و استان قم، این توفیق را نتیجه هماهنگی همه ی بخش ها دانست و از مدیریت استان قم در کسب این موفقیت نیز قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه