English

پنجشنبه های صنایع دستی بندرعباس از سرگرفته شد

پنجشنبه های صنایع خلاق بندرعباس پس از وقفه بخاطر بیماری کرونا مجدداً از سر گرفته شد و این رویداد در راستای گسترش صنایع دستی و تقویت اقتصاد کار آفرینان این حوزه خلاق برگزار شد.

پنجشنبه های صنایع دستی بندرعباس از سرگرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پایدار مدیر مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس اظهار داشت: پنجشنبه های صنایع خلاق این هفته شامل صنایع دستی و هنرهای محلی بندرعباس با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و شبکه کار آفرینی استان هرمزگان در بوستان ساحلی سورو شهر بندرعباس برگزار شد و در آن کارآفرینان، تولیدات خود را شامل پوشاک سنتی، زیور، غذاهای بومی، صنایع دستی، عروسک های دست ساز محلی و گلیم عرضه کردند.
پایدار اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار از عمده ترین اهداف راه اندازی پنجشنبه های صنایع خلاق بندرعباس است و امیدواریم دیگر دستگاه های دست اندرکار در این خصوص به یاری شهرداری بندرعباس بشتابند.
به گفته پایدار توسعه گردشگری و معرفی هر چه بیشتر صنایع خلاق بندرعباس از دیگر اهداف این رویداد است. صنایع خلاق بعنوان صنایعی که خلاقیت هنری، اقتصادی، علمی و فناورانه را در بر می گیرد از جایگاهی ویژه در اقتصاد شهرها برخوردار است. شهر بندرعباس، عضو شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه صنایع دستی و آیین های سنتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه