English

رزمایش سپاه پاسداران رژیم صهیونیستی را ساکت کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رزمایش تهاجمی، ترکیبی و تدافعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آزمایش سلاح‌های جدید، رژیم صهیونسیتی را ساکت کرد.

رزمایش سپاه پاسداران رژیم صهیونیستی را ساکت کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه کار‌های خوبی در این رزمایش صورت گرفت که همه ابعاد آن باز نشد افزود: همان مقداری که رسانه‌ای شد و دنیا فهمید برای برهم زدن معادلات کافی بود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه فتنه‌ها پایان ندارد، افزود: حماسه‌ها نهم دی حماسه‌ای به تمام معنا بود که خالق آن مردم بودند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مردم نهم دی با مسئولان اتمام حجت کردند گفت: حالا نوبت مسئولان است که برای حل مشکلات مردم کمک کنند و امیدواریم این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده نشود.
وی با اشاره به اینکه مهم راهکار و آمادگی جامعه اسلامی برای مقابله با این فتنه است افزود: بصیرت معجونی است که در برابر فتنه می‌تواند جامعه را آماده کند.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی را در دل خانواده‌ها ببرند گفت: نباید به سادگی از معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی عبور کرد و به راحتی از دست داد.
وی با اشاره به روز ایمنی در برابر زمین لرزه افزود: دل نگرانی‌های جدی در خصوص حادثه و زمین لرزه بندرعباس فین و قلعه قاضی و قشم وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه مسئولان در حال کار و تلاش برای زلزله زدگان هرمزگان هستند گفت: در کنار آن ایمن سازی ساختمان‌ها و منازل مردم نکته اساسی و مهمی است که نظام مهندسی هرمزگان باید به آن توجه کند.
وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی افزود: هیچ مکتبی به اندازه مکتب حیات بخش اسلام نسبت به سواد آموزی اهمیت قایل نشده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: آمار سواد در ایران در دنیا بالاست و مسئولان برای کسانی که تحصیل می‌کنند و به درجات بالای علمی می‌رسند کاری کنند تا در کشور بمانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه