English

سردار فدا:

رویکرد سپاه مهارت آموزی و آموزش سربازان است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته به سمت مهارت آموزی و آموزش سربازان بوده است.

رویکرد سپاه مهارت آموزی و آموزش سربازان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته هم در جذب و هم در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان عزیز بیشتر به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است.

وی افزود : این جشنواره هر سال بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در سطح کل کشور برگزار می شود و با توجه به اینکه بخش اعظم بدنه نیروهای مسلح را عزیزان سرباز تشکیل میدهند این جشنواره هرسال در حال برگزاری است.

سردار فدا گفت: این جشنواره در سطح نواحی ، یگان ها و لشکر و سپس در سطح استانی و نیروهای مسلح برگزار میشود و سربازان منتخب و نمونه در عرصه سازندگی ،جهاد ، علمی ، فرهنگی و تخصصی انتخاب میشوند

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته هم در جذب و هم در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان عزیز بیشتر به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است.

سردار فدا ادامه داد:همانطور که خانواده ها در جریان هستند محیط خدمت سربازی به برکت انقلاب اسلامی به سمتی حرکت کرده است که سربازان در محیطی مثل دانشگاه، آموزش می بینند و آماده می شوند برای نیروی کار جوان آینده جامعه و کشور  است .

وی افزود: سربازان به دلخواه خود در یگان ها پذیرش و جذب می شوند و در رده های سپاه پاسداران به کارگیری می شوند و در حین خدمت دوره های مهارت آموزی نیز فرا می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت:سربازان در حین خدمت دوره های مهارت آموزی نیز فرا میگیرند و در حوزه های فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی ، ورزش و جوانان و آیتی آموزش دیده و گواهی دریافت  می کنند و بعد از خدمت مقدس سربازی می توانند مشغول به کار و فعالیت شوند.

سردار فدا در پایان تصریح کرد: در جشنواره امروز سربازانی داریم که در زمینه علمی ، فرهنگی ، قرآنی و... نمونه و نخبه کشوری و بین المللی هستند و امروز از آنها تقدر به عمل آمد و این سربازان به مراحب بالاتر کشوری معرفی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه