English

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اجرای 2 هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگردهفته دفاع مقدس در استان اصفهان خبر داد.

اجرای 2 هزار برنامه  به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار سرتیپ مجتبی فدا، در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به شکل مجازی و در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی  در استان اصفهان اجرا می شود.

وی در خصوص برنامه‌های بسیج و سپاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان بیان کرد: باید خاطرات و اتفاقاتی که در 40 سال گذشته به‌ویژه د ردوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است برای نسل جوان بازخوانی شود.

این مقام مسئول افزود: در شرایط جنگ با وجود تحریم‌ها و امکانات کم و مشکلاتی  که در زمینه صادرات نفت داشتیم توانستیم با داشتن ایمان و ایثار جوانان ملت ایران افتخاراتی در عملیات‌ها ی مختلف به دست آوریم در صورتیکه امروز در شرایط بسیار بهتری نسبت به دوران دفاع مقدس هستیم.

سردار فدا ادامه داد: جمهوری اسلامی در اوایل  دوران جنگ در حالی که نیروهای مسلح آماده نبودند و حملات  و ترورهای مختلفی در سراسر کشور جریان داشت، توانست علاوه بر ایستادگی در برابر دشمن، افتخاراتی را در طول 40چهل سال انقلاب به دست آورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار داشت: کشور ایران با تمام همه مشکلات و توطئه دشمنان رو به جلو حرکت کرده است.

وی گفت: همچنین در سطح منطقه و کشور به واسطه دفاع مقدس یک نوع ظرفیت بازدارندگی دفاعی ایجاد و امکان هرگونه تهدید از کشور سلب شده است.

سردار فدا افزود: امروز الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است و می‌تواند ما را در اداره کشور کمک کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: امروز از همه طرف آماج حملات دشمن در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی هستیم و آنها قصد دارند مردم را از نظام جدا کنند اما نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در اوج آمادگی قرار دارند.

این مقام مسئول گفت: امروز ظرفیت بازدارندگی نیروهای مسلح در سطح منطقه و جهان مثال زدنی است. اساس کار بسیج و سپاه، خدمت به مردم و رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار است.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده در دوران کرونایی تصریح کرد: در استان اصفهان حدود 500 کارگاه تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شد.

سردار فدا ادامه داد: در چند ماه گذشته ۷۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان های استان توزیع و همچنین یک میلیون  غذای گرم در طرح اطعام علوی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: همچنین در طرح مهر کریمانه سپاه پاسداران، ۴۰۰ سری جهیزیه و ۳۰ هزار بسته کیف مدرسه میان افراد نیازمند توزیع و در جهت کمک به مشاغل آسیب دیده از کرونا ۳۲۲۰ فقره وام ۵ میلیون تومانی به صاحبان صنوف اختصاص یافت.

سردار مجتبی فدا در پایان بیان داشت: امروز جوانان کشور با الگو قرار دادن شهدای دوران دفاع مقدس و اسوه‌های ماندگاری چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش های مختلف بسیج و سپاه آماده دفاع  و جانفشانی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه