English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

انتقاد امام جمعه از بوی نامطبوع خورهای بندرعباس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بوی بد خور‌های بندرعباس هم مشکلی است که شهروندان آن را تحمل می‌کنند و هنوز راهکاری جدی برای آن در نظر گرفته نشده است.

انتقاد امام جمعه از بوی نامطبوع خورهای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اکنون ۴۰ درصد قیمت شن و ماسه در هرمزگان افزایش یافته است افزود: در حالی که روستا‌های اطراف بندرعباس تامین کننده شن و ماسه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان استان خواست که زیر ساخت های لازم را برای بارندگی‌های زمستان آماده کنند تا هم مبلمان شهری حفظ شود و هم آب گیری معابر و خیابان‌ها برای مردم زحمت ایجاد نکند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: بوی بد خور‌های بندرعباس هم مشکلی است که شهروندان آن را تحمل می‌کنند و هنوز راهکاری جدی برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به شهادت شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: امروز حوزه و دانشگاه باید در مسیر وحدت عملی گام بردارند و همه ظرفیت‌های بدست آورده را با هم تبادل کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: این دو قشر فرهیخته جامعه دشمنان مشترکی دارند که با بصیرت افزایی و وحدت می‌توانند نقشه‌های دشمنانشان را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز حمل و نقل گفت: کار مداوم و خستگی ناپذیر این قشر زحمتکش ستودنی و بخشی مهمی از اقتصاد کشور در دستان حوزه حمل و نقل است.

وی با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: اسوه و الگوی همه مردان و بانوان جامعه حضرت زهرا (س) است که با شهادتش درس ایثار و از خود گذشتگی را به همه عالم داد.

امام جمعه بندرعباس گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) از حریم ولایت دفاع کرد و به ما آموخت دفاع از مقام ولایت یکی از بزرگترین فضیلت‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه