English

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان مطرح کرد:

بهره گیری از ظرفیت علمی پژوهشی دانشگاه ها در حل مشکل زاینده رود

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: بهره گیری از ظرفیت علمی پژوهشی دانشگاه ها می‌تواند در جهت حل مشکل زاینده رود و چالش آب راهگشا باشد.

بهره گیری از ظرفیت علمی پژوهشی دانشگاه ها در حل مشکل زاینده رود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جلالی در کنسرسیوم مراکز علمی پژوهشی استان در حوزه محیط زیست عنوان کرد: با گرامی داشت هفته پژوهش و سالروز شهادت استاد مفتح این کنسرسیوم در جهت احیای زاینده رود چالش ها و راهکار ها آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت موضوع آب و این نشست بسیار بالاست ضمن تشکر از آیت الله مهدوی برای اقامه نماز باران ابزار کرد: امیدواریم خداوند با بارش باران رحمت ناامیدی را از جامعه ما بزداید.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی برای احیای زاینده رود عنوان کرد: همدلی و عزم ملی و مشارکت بخش های مختلف علمی اجرایی و صنعتی و تعامل استانداری و بخش های مختلف آن با بهره گیری از ظرفیت علمی پژوهشی دانشگاه ها می‌تواند در جهت حل مشکل زاینده رود و چالش آب راهگشا باشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه حل مشکل آب یک فرایند زیست محیطی و فرا رشته ای است، خاطرنشان کرد: برای حل معضل باید متخصصان مختلفی گرد هم آمده و با هم افزایی علمی و پژوهشی مسائل را به طور علمی و تخصصی بررسی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه