English

آماده باش شهرداری بندرعباس برای مقابله با پشه آئدس

شهردار بندرعباس گفت: برای کنترل شیوع پشه آئدس خدمات شهری شهرداری بندرعباس پاکسازی و نظافت تمام نقاط شهر را با سرعت، دقت و وسواس بیشتری انجام می دهد.

آماده باش شهرداری بندرعباس برای مقابله با پشه آئدس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه بررسی وضعیت پیرامون پشه آئدس در فرمانداری بندر عباس و حضور معاونت خدمات شهری شهرداری در این جلسه با توجه به مسئولیت های، محوله  اقدامات پیشگیرانه شهرداری بندرعباس در مناطق چهار گانه با برنامه ریزی منظم و در وضعیت فوری پیگیری در دست اقدام است.
نوبانی عنوان کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مناطقی از شهر بندر عباس را که بیشتر پشه آئدس در آن مشاهده شده اعلام کرده برنامه پاکسازی و تنظیف نقاط مختلف با نظم و انضباط بیشتری در حال پیگیری و انجام است.خورها، جوی های آب، کانالهای فاضلاب،کانالهای دفع آب‌های سطحی، محل دپوی نخاله و زباله، در همه مناطق و محلات و نواحی در حال پاکسازی است.
وی ابراز داشت: بوستان شهید پَروَر فرودگاه قدیم جنب شهرداری منطقه سه روبروی بیمارستان شهید محمدی کنار پارک دباغیان و کنار مهمانسرای بانک کشاورزی، سیدمظفر، سجادیه بلوار امام حسین(ع)، بهشت بندر و کوی ۲۲بهمن از نقاطی هستند که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اعلام نموده که پشه آئدس بیشتر مشاهده شده است.
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: همه سازمانها و ارگانها در قبال جان مردم مسئول هستند و موقعیت فعلی یک وضعیت در آستانه بحران است و باید همه دستگاهها همکاری و همراهی کنند تا جان مردم به خطر نیفتد.
مهدی نوبانی تأکید کرد: همه مکان‌های شناسایی شده پاکسازی شده  است و در  مناطق با هماهنگی خدمات شهری در هر منطقه به طور روزانه نظافت و پاکسازی نقاطی که امکان وجود و تخم ریزی پشه آئدس باشد مرتب انجام می شود.
وی گفت: هر سازمانی بنا بر وظیفه و ظرفیت خود در مواقع بحرانی ورود می کند و قطعا شهرداری از همه ظرفیت های خود از زمان اعلام وضعیت فوق العاده استفاده کرده و با تمام توان در صحنه حضور داشته است.
شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مناطق چهارگانه آماده باش و در حال انجام وظایف محوله پیرامون وضعیت شیوع پشه آئدس در سطح شهر هستند و در حال حاضر نظافت  شهر از هر مساله ای مهم تر است و تمام نقاط بخصوص محل های جمع شدن آب‌های سطحی و فاضلاب و زباله و خور ها به سرعت  باید به شکل روزانه پاکسازی شوند و برای این امر در هر منطقه و ناحیه بازدیدهای روزانه توسط خدمات شهری انجام می شود و اقدامات فوری در دستور کار بوده است.
نوبانی تصریح کرد: طبق اعلام نظر حشره شناسان این حشره در مجاورت با آب تخلیه کولرهای گازی، بشقاب‌ها و ظروف زیر گلدان‌ها و محل‌های مرطوب و آب‌های مانده زندگی و کنند.
وی در پایان بیان داشت: شهروندان می توانند هر نقطه از شهر که وضعیت مطلوبی ندارد و فاضلاب و جوی آب و کانال دفع آب‌های سطحی پاکسازی نشده یا محل دپوی زباله و نخاله بوده را به سامانه ١٣٧گزارش دهند تا همکاران جهت پاکسازی و نظافت به محل مورد نظر اعزام شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه