English

ساخت و ساز غیرمجاز در برخی مناطق کرج بیداد می کند

عضو شورای اسلامی شهر کرج، گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق سه و چهار کرج بیداد می کند و شهروندان از این موضوع به شدت گلایه مند هستند.

ساخت و ساز غیرمجاز در برخی مناطق کرج بیداد می کند

به گزارش خبرگزاری موج البرز ، مریم قهرمانی با اشاره به حضور خود در سامانه 137 و طرح مطالبات و خواسته های شهروندان بیان داشت: روز جمعه هفته گذشته، مهمان سامانه ۱۳۷ کرج  بودیم که یکی از موضوعات مشترک بسیاری از تماس ها به بحث ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق سه و چهار کرج  اختصاص داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران به سادگی تخلف می کنند و از شهرداری و مجموعه های نظارتی درخواست می کنیم به موضوع ورود کرده و رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از گفته های خود، از معاونت خدمات شهری شهرداری این کلانشهر برای مدیریت آبگرفتگی های سطح شهر در بارندگی اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت: بسیاری از نیروهای این معاونت در ایام بارندگی اخیر شب و روز مشغول خدمت بودند به طوری که موفق شدند احتمال وقوع سیلاب در بسیاری از خیابان ها و معابر را ظرف کمترین زمان ممکن، رفع کنند.

این عضو شورای شهر کرج، همچنین به موضوع سیلاب در منطقه جهان نمای کرج  اشاره کرد و افزود: این واقعه  موضوع ساده و کم اهمیتی نبود چرا که می توانست هر لحظه باعث سقوط یک کودک یا فرد ناتوان شده و عواقب بسیار بدی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: فارغ از این خطرات، چه کسی پاسخگوی آسیب به اموال و خودروهایی است که در این شرایط متضرر شده اند؟

قهرمانی با اشاره به اینکه مطالعات  طرح بررسی و کنترل روان آب ها از سال ۹۳ تا ۹۵ در شهرداری کرج انجام شده است، گفت :  عدم اجرای برخی پیشنهادات و نتایج این مطالعات جای گلایه دارد.

کلانشهر کرج با جمعیتی حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در دهه های اخیر به واسطه مهاجرت ها و ساخت وسازهای بی رویه با مشکلات عدیده ای از جمله حاشیه نشینی و گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و غیر مقاوم مواجه شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی