English

تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در خرداد افزایش داشته است

تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در خرداد افزایش داشته است.

تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در خرداد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است و شهروندان قمی همانند ماه‌های گذشته از طریق این سامانه ۲۵ موضوع را در خردادماه مطرح کرده و خواستار پیگیری و رسیدگی به آن شدند.

پنج موضوعی که از اول تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ در تماس با ۱۳۷ از شهروندان درخواست شده، شامل “این معابر(پیاده‌رو و سواره‌رو) نیاز به نظافت دارد”، “در این محل سیم برق با درخت برخورد می‌کند”،”جدول آب نیاز به لایروبی دارد”، “ساخت‌وساز بدون مجوز در حال فعالیت است” و “رفع سدمعبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد(خودرو)” بوده است.

بیشترین موضوعاتی که شهروندان در تماس با ۱۳۷ از سازمان مدیریت پسماند درخواست کرده‌اند شامل استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله بوده است.

همچنین شهروندان در تماس خود، از سازمان پارک‌ها و فضای سبز برخورد درخت با سیم برق، از سازمان زیباسازی درخواست پلاک املاک، از سازمان ترافیک اعلام خرابی چراغ راهنمایی، از سازمان اتوبوس‌رانی انتظار بیش‌ازاندازه مسافران در ایستگاه اتوبوس و از سازمان تاکسیرانی نیز دریافت بیش از ضابطه کرایه را مطرح کرده و خواستار پیگیری آن شدند.

با توجه به آمار موجود شهرداری مناطق دو، چهار، هشت، پنج و شش به‌صورت ۱۰۰ درصد پاسخگویی را انجام داده‌اند. منطقه ۳ نیز بیش از ۹۶ درصد، منطقه یک ۹۴ درصد و منطقه هفت نیز ۸۹ درصد پاسخگوی مردم بوده‌اند.

در میان سازمان‌ها نیز، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان آرامستان ها و سازمان آتش‌نشانی به‌صورت ۱۰۰ درصد پاسخگو بوده و همچنین سازمان مدیریت پسماند بیش از ۹۷ درصد و سازمان زیباسازی ۷۱ درصد پاسخگویی داشته‌اند.

سازمان پایانه‌های مسافربری و پارک‌سوارها ، سازمان اتوبوس‌رانی، سازمان ترافیک و اداره کل حمل‌ونقل و ترافیک به‌صورت ۱۰۰ درصد و سازمان تاکسیرانی نیز بیش از ۷۰ درصد پاسخگو بوده‌اند.

دفتر شهرداران مناطق چهار، سه و هفت نیز به‌صورت ۱۰۰ درصد بوده و دفاتر شهرداران مناطق پنج، هشت، دو و شش نیز درصد پاسخگویی صفر را داشته‌اند.

درصد پاسخگویی سازمان توسعه و عمران و همچنین مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نیز۱۰۰ درصد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی