English

گردهمایی فعالان حوزه گردشگری قم برگزار می شود

نخستین گردهمایی بین مدیران و دستگاه‌های حوزه گردشگری بعد از شیوع بیماری کرونا و با دبیری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.

گردهمایی فعالان حوزه گردشگری قم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، نخستین گردهمایی بین مدیران، دستگاه‌ها و ذینفعان حوزه گردشگری بعد از شیوع بیماری کرونا، با توجه به افزایش مجدد مسافرت‌ها، حضور توریست‌ها و ورود گردشگران داخلی و خارجی به شهر قم برگزار می‌شود.

در این گردهمایی که باهدف بررسی زیرساخت‌های موردنیاز برای حضور دوباره گردشگران برگزار می‌شود، آسیب‌شناسی کاملی از گذشته و موقعیت شهر قم در حوزه گردشگری انجام‌شده و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به‌عنوان یک سازمان نقش‌آفرین در حوزه گردشگری، مسئولیت تشکیل دبیرخانه گردشگری در شهر قم و ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌ها را بر عهده دارد.

این گردهمایی روز شنبه ۲۲ آبان ماه از ساعت ۹ صبح و با حضور دستگاه‌های ذینفع در رونق گردشگری شهری، فعالان و اساتید دانشگاه و با هدف بررسی چالش‌ها، فرصت‌های حوزه گردشگری شهری و هم‌افزایی و همگرایی دستگاه‌های ذینفع در رونق گردشگری شهری و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه