English

حجت‌الاسلام حسین معصومی:

اوج ایثار اجتماعی در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی بیان کرد: باید در جامعه، فرهنگ دفاع از عزت و انقلاب که سیره شهدا است، را تبیین کنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از عوامل پدافند غیر عامل در جامعه است.

اوج ایثار اجتماعی در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار سند از شهدا جمع آوری شده است که می‌توان از این آثار استفاده کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ‌سازی بعد از عاشورا توسط حضرت زینب (س) انجام شد و همچنین اوج ایثار اجتماعی در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ادامه داد: با وجود کم بودن امکانات و خدمات، برخی از رزمندگان در بخشیدن آب، غذا و مرخصی‌ها، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و سعی می‌کردند بیشتر کار کنند و متواضعانه‌تر رفتار کنند.

حجت‌الاسلام معصومی همچنین تاکید کرد: باید در جامعه، فرهنگ دفاع از عزت و انقلاب که سیره شهدا است، را تبیین کنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از عوامل پدافند غیر عامل در جامعه است و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از فرهنگ ایثار و شهادت حمایت کرد، خیلی‌ها تلاش می‌کنند، فرهنگ اسلامی را تغییر دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه