English

جواد زبان‌ران:

معامله حدود ۲ تن زعفران در بورس خراسان رضوی

مدیر شعبه کارگزاری بورس کالا در تربت‌ حیدریه بیان کرد: زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.

معامله حدود ۲ تن زعفران در بورس خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد زبان‌ران مدیر شعبه کارگزاری بورس کالا در تربت‌ حیدریه در خبری اعلام کرد: مجموع معاملات زعفران بر روی ۱۰ نماد نگین و ۲ نماد پوشال طی هفته گذشته هزار و ۹۵۸ کیلو و ۴۹۸ گرم به ارزش ۵۶ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان بوده‌ است.

زبان‌ران در ادامه این خبر اظهار کرد: بیشترین این معاملات در بین نمادهای زعفران نگین، مربوط به زعفران نگین سحرخیز به وزن ۸۴۱کیلو و ۲۴۸ گرم به ارزش۲۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نوین به وزن ۱۲ کیلو و ۱۸۴ گرم به ارزش ۳۶۱ میلیون تومان بوده‌ است.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌ حیدریه همچنین در مورد معامله زعفران در بورس  تصریح کرد: در این مدت در بخش معاملات ۲ نماد پوشال نیز در مجموع ۳۷ کیلو و ۳۳۷گرم زعفران به ارزش ۸۶۱ میلیون تومان معامله شد.

زبان‌ران در خاتمه متذکر شد: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود که برندهای زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت‌جام از برندهای زعفران نگین و برندهای طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برندهای پوشال زعفران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه