English

جواد زبان‌ران:

معامله ۱۷ تن زعفران در بورس تربت‌ حیدریه

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه بیان کرد: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.

معامله ۱۷ تن زعفران در بورس تربت‌ حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد زبان‌ران مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: مجموع معاملات زعفران ماه گذشته این بورس بر روی ۱۰ نماد نگین و ۲ نماد پوشال، ۱۷ تن و ۳۴ کیلو و ۸۲۶ گرم به ارزش تقریبی ۴۱۳ میلیارد و ۹۲۱ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان بوده است.

زبان‌ران  در ادامه این خبر افزود: تا کنون ۱۷ تن زعفران در تربت حیدریه معامله شد و بیشترین میزان معاملات در بین نماد زعفران نگین، مربوط به زعفران نگین طلای سرخ به وزن ۶ تن و ۷۴۲ کیلو و ۷۲۱ گرم به ارزش ۹۶ میلیارد و ۴۸۳ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نگین قائنات به وزن ۱۴۳ کیلو و ۵۲۸ گرم به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان بوده‌است.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه در ادامه گفت: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود و برند‌های زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت‌جام از برند‌های زعفران نگین و برند‌های طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برند‌های پوشال زعفران هستند.

زبان‌ران در خاتمه یادآور شد: هر سال نماد‌های زعفران به مدت یک سال تا تاریخ ۳۰ آبان اعتبار داشته و معامله می‌شد و بعد این تاریخ نماد بسته شده و کسی که زعفران در انبار داشت، باید به انبار مراجعه کرده و زعفران خود را تحویل می‌گرفت؛ امسال بورس کالا مدت زمان معامله را ۲ ماه دیگر تمدید کرده و و زمان انجام معاملات بر روی نماد‌های کنونی تا ۳۰ دیماه تمدید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه