English

معامله بیش از ۵.۵ تن زعفران در بورس

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌حیدریه بیان کرد: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.

معامله بیش از ۵.۵ تن زعفران در بورس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد زبان‌ران مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: هفته گذشته مجموع معاملات بر روی ۱۰ نماد زعفران نگین و ۲ نماد پوشال زعفران، پنج هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۹۹ گرم به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان بوده‌ است.

زبان‌ران در ادامه خبر معامله زعفران در بورس اضافه کرد: بیشترین این میزان معاملات در بین نماد زعفران نگین، مربوط به زعفران نگین طلای سرخ به وزن یک تن و ۸۰۲ کیلو و ۷۵۹ گرم به ارزش ۴۵ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نگین قائنات به وزن ۹ کیلو و ۳۹۲ گرم به ارزش بیش از ۲۰۵ میلیون تومان بوده‌است.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌ حیدریه همچنین افزود: در بخش معاملات ۲ نماد پوشال که تقریبا به یک میزان معامله شد، در مجموع ۱۸۰ کیلو و ۴۳۷ گرم زعفران به ارزش چهار میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان معامله شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود و برندهای زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت‌جام از برندهای زعفران نگین و برندهای طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برندهای پوشال زعفران هستند.

زبان ران در خاتمه این خبر متذکر شد و گفت: معاملات زعفران در قالب بورس کالا در تربت حیدریه از سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد و هم اکنون هفت شعبه کارگزاری بورس در این شهرستان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه