English

جواد زبان‌ران:

معامله حدود نیم تن زعفران در بورس

مدیر شعبه کارگزاری بورس اردیبهشت تربت‌حیدریه بیان کرد: در شورای ملی زعفران قیمت کف خرید هر کیلو گرم زعفران نگین از شرکت تعاون روستایی ۲۰۰ میلیون ریال تعیین شده که باعث افزایش قیمت زعفران شده است.

معامله حدود نیم تن زعفران در بورس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد زبان‌ران مدیر شعبه کارگزاری بورس اردیبهشت تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: هفته گذشته و در روزهای برداشت محصول زعفران ۴۸۸ کیلو و ۴۲۷ گرم زعفران به ارزش ۶۵ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال در بورس معامله شد.

زبان‌ران در ادامه این خبر افزود: بیشترین حجم معامله زعفران در بورس مربوط به انبار زرین تربت‌حیدریه با ۱۱۹ کیلو و ۳۱۰ گرم به ارزش ۱۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال بود.

مدیر شعبه کارگزاری بورس اردیبهشت تربت‌حیدریه همچنین تصریح کرد: کمترین میزان معامله نیز مربوط به انبار بهرامن مشهد با ۲ کیلو و ۶۲۷ گرم زعفران به ارزش ۴۸۵ میلیون ریال بود.

وی در ادامه متذکر شد: در شورای ملی زعفران قیمت کف خرید هر کیلو گرم زعفران نگین از شرکت تعاون روستایی ۲۰۰ میلیون ریال تعیین شده که باعث افزایش قیمت زعفران شده است.

مدیر شعبه کارگزاری بورس اردیبهشت تربت‌حیدریه یادآور شد: هم اکنون زعفران ایران با ۹ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.

زبان ران در خاتمه اظهار کرد: زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت‌جام برند‌های زعفران نگین و طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز برند‌های پوشال زعفران در خراسان رضوی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه