English

امام جمعه چالوس:

منابع طبیعی غرب مازندران مواظب باشد تا بهانه دست دشمن ندهیم

امام جمعه چالوس گفت: از اداره کل منابع طبیعی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست انتظار داریم دقت بیشتری به خرج دهند تا خدای نکرده بهانه دست دشمن ندهند و ما شاهد نابودی بخش اعظمی از منابع ملی و طبیعی به بهانه ایجاد معدن نشویم.

منابع طبیعی غرب مازندران مواظب باشد تا بهانه دست دشمن ندهیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داود موسوی در خطبه نماز جمعه چالوس با تبریک میلات حضرت زینب کبری (ص) اظهار داشت: انقلاب ما عملاً انقلاب زینبی بوده و نقش زنان در جامعه اسلامی ما بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر این زنان جامعه اسلامی ما نبودند شاهد پرورش چنین فرزندانی برای دفاع از میهن نبودیم.

وی ادامه داد: میلاد حضرت زینب کبری (ص) به نام روز پرستار نامگذاری شده است که شاهد خدمات پرستاران در زمان کرونا بوده ایم و جای تقدیر و تشکر دارد و این پرستاران عزیز در جنگ نابرابر در مقابل ویروس کرونا پیروز و سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه چالوس گفت: پرستاران همواره به عنوان رکن اساسی کادر درمان به شمار می روند و باید برای تقویت روحیه کاری آن عزیزان که در این دوسال در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند در رابطه با حقوق و معوقات آنان وهم در رابطه با تامین کمبود کادر پرستاری مسئولان تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: مذاکرات در وین ادامه دارد و ایران سه سند را آماده کرده که سند اول رفع تحریم، سند دوم تضمین های لازم و سند سوم منوط به پذیرش به مفاد سند اول و دوم است عبارت است از راستی آزمایی و این موضوع اروپایی ها را منفعل نموده و آمریکا از این سه سند عصبانی شده است.

وی اذعان داشت: ایران اسلامی بر این سه سند اصرار دارد، گره زدن نجات اقتصاد کشور به مذاکرات یک جنگ روانی است و تحریم ها فقط 20 درصد اقتصاد کشور را تأثیرگذار است که باید فرهنگ جهادی را در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه چالوس افزود: از اداره کل منابع طبیعی و بسیج بابت خاموش کردن آتش جنگل منطقه ساتره مرزن آباد قدردانی می کنم اما موضوعی که در جاده چالوس و منطقه اَزارک به وجود آمده و موجب نگرانی برای همه شده است و استاندار مازندران و مسئولان شهرستانی نیز ضمن نگرانی در این موضوع ورود کرده اند و آن بحث ایجاد یک معدن جدید است که تخریب منابع طبیعی و زیست محیطی و بحث آسیب زدن به قطعه چهار آزادراه است و بنابراین از اداره کل منابع طبیعی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست انتظار داریم دقت بیشتری به خرج دهند تا خدای نکرده بهانه دست دشمن ندهند و ما شاهد نابودی بخش اعظمی از منابع ملی و طبیعی به بهانه ایجاد معدن  نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه