English

استاندار کرمانشاه:

برای ساخت مدارس روستایی از هیچ اقدامی در اسرع وقت دریغ نشود

استاندار کرمانشاه گفت: ساخت مدرسه در روستاها دارای ضوابط و دستورالمعل‌های خاص خود است اما اگر نیاز به ساخت مدرسه‌ای در هر کدام از روستاهای استان باشد هرگز دریغ نخواهیم کرد.

برای ساخت مدارس روستایی از هیچ اقدامی در اسرع وقت دریغ نشود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه بررسی و پیگیری علل حادثه تصادف مینی بوس حامل دانش‌آموزان در محور هلشی - ماهیدشت که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: تمام تلاش بر این بوده که اگر نیاز به ساخت مدرسه متوسطه در روستاها طبق شرایط و دستورالعمل ها موجود باشد دریغ نشود و اکنون هم اگر نیاز باشد در این زمینه کوتاهی نخواهد شد.

وی با عرض تسلیت مجدد این حادثه ناگوار اظهار داشت: دیروز در بازدیدی که از مجروحان این حادثه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه داشتیم شاهد ارایه خدمات بسیار خوب از سوی کادر درمان بودیم که جا دارد از این تلاشگران عرصه سلامتی جامعه تقدیر و تشکر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: این جلسه به منظور پیگیری یکسری از درخواست های والدین مصدومین روز گذشته برای ساخت مدرسه متوسطه در روستاهای بخش ماهیدشت تشکیل شده و با جدیت تلاش داریم در هر کدام از روستاهای این بخش بنا به شرایط و متقضیات امکان ساخت مدرسه وجود داشته باشد این کار صورت گیرد و هرگز در این مسیر کوتاهی نخواهد شد.

وی افزود: امکان دارد در یک روستا، یک یا ۲ دانش آموز مقطع متوسطه وجود داشته باشد و این موضوع هرچند با شرایط موجود (با توجه به اینکه برای سه نفر به بالا در دستورالعمل های اجرایی تاکید شده) همخوانی نداشته باشد اما به لحاظ اینکه در جهت ایجاد شرایط بهتر برای دانش آموزان باشد از اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان خواهیم خواست که در این مسیر اقدام کند.

بازوند با اشاره به اقدامات موثر جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت های لازم در کشور گفت: بدون تردید شبکه های معاند که همواره به دنبال مایوس کردن مردم هستند از این موضوعات دستاویزی برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می کنند اما مردم بزرگوار باید هوشیار باشند.

وی همچنین با اشاره به راه های مناسب روستایی استان افزود: راه های روستایی استان کرمانشاه با توجه به شاخص و میانگین کشوری از وضعیت مناسبی برخوردار هستند هرچند که اداره کل راهداری استان موظف به برطرف نمودن هر گونه مشکل در این مسیرها با اجرای برنامه های لکه گیری است.

استاندار کرمانشاه همچنین از بخشدار و مسوولین آموزش و پرورش ماهیدشت خواست که با جدیت به موضوع بکارگیری وسیله نقیله مناسب برای جابجایی دانش آموزان و بررسی صلاحیت رانندگان در روستاها نظارت بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه