English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل معرفی شد

حسن قیصری به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن قیصری به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل معرفی شده است.

وی در ارتباط با برنامه‌هایش در این اداره اظهار داشت: اولویت کاری ما در این شهرستان بازدید میدانی از موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل به منظور آشنایی بیشتر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل با بیان اینکه حفظ حقوق موقوفه و اماکن مذهبی با در نظر گرفتن مصلحت وقف اصلی‌ترین هدف فعالیت اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: در این راستا تکریم ارباب رجوع و مدیریت و سیاستگذاری در راستای تعامل با دستگاه های اجرایی را نیز در دستور کار داریم.

وی رفع ابهامات و پرهیز اقدامات سلیقه‌ای در خصوص موقوفات شهرستان آران و بیدگل را نیز از دیگر برنامه‌های خود در شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد و گفت:  یکسان سازی و هم سو کردن فعالیت ادارات اجرایی با اوقاف نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

قیصری با بیان اینکه عمده مراجعات به اداره اوقاف شهرستان آران و بیدگل پیگیری کمیسیون‌های املاک است، افزود: در این زمینه تفاهم‌هایی در شهرستان انجام می‌شود اما باید نسبت به اخذ و تنفیذ مجوزها برای اجرای این طرح‌ها از رئیس سازمان اوقاف تلاش کنیم چرا که بسیاری از طرح‌ها در این شهرستان به این موضوع برخورد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه