English

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف اصفهان خبر داد:

انتخاب ۲۵ امین برای موقوفات استان اصفهان / تقسیم بندی موقوفات به ۴۰ بلوک

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان از انتخاب 25 امین برای موقوفات استان اصفهان خبر داد.

انتخاب 25 امین برای موقوفات استان اصفهان / تقسیم بندی موقوفات به 40 بلوک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا خطیی با بیان اینکه در اجرای ماده 5 قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و راهبردهای این سازمان در ارتباط با تعیین امین یا هیئت امنا برای موقوفات، کارگروه اجرایی امور امنا و متولیات استان اصفهان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه با تشکیل این کارگروه بلوک بندی موقوفات استان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، تصریح کرد: این امر با پنج هدف تحقق یافته است که مهمترین آن استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اداره امور موقوفات و هم افزایی امنای نصب شده با ادارات اجرایی است.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: حفظ و صیانت از عین، حقوق و اموال منقول و غیر منقول موقوفات ، ارتقای بهره وری و افزایش درآمد موقوفات در راستای اجرای نیات امینانه واقفین خیراندیش، ارتقای نقش نظارتی سازمان اوقاف و امور خیریه با تفویض بخشی از امور اجرایی موقوفه به امین یا هیئت امنای موقوفه و احیاء و آبادانی موقوفات و افزایش سطح اعتماد مردمی به سنت حسنه وقف را از دیگر اهداف فعالیت‌های کارگروه بلوک بندی موقوفات در استان اصفهان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون کارگروه اجرایی امور امنا و متولیات شهرستان‌های استان اصفهان تشکیل و بلوک بندی موقوفات انجام و به کارگروه استان ارسال شده است، ادامه داد: در مجموع در استان اصفهان 40 بلوک برای موقوفات تعیین شده است.

خطیبی با بیان اینکه تاکنون 25 امین برای موقوفات استان اصفهان معرفی شده است، تصریح کرد: همه موقوفات مربوط به حوزه‌های علمیه در شهرستان اصفهان در یک بلوک تجمیع و پس از معرفی امناء مربوطه از سوی مدیریت حوزه علمیه احکام آنها صادر شده است.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جلسات توجیهی و آموزشی به صورت حضوری و برخط برای امنای موقوفات استان برگزار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه