English

استاندار کردستان:

کردستان به الگو و نماد وحدت در جهان اسلام تبدیل می‌شود

استاندار کردستان گفت: تبدیل استان کردستان و این منطقه به الگو و نماد وحدت و پیشرفت و برادری در جهان اسلام افقی است که برای آن پیش بینی کرده‌ایم.

کردستان به الگو و نماد وحدت در جهان اسلام تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز  چهارشنبه در همایش روحانیون نخبگان حوزه و دانشگاه و فرهیخته استان کردستان که با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این را به فال نیک می‌گیرم که در نخستین روزهای توفیق خدمت به مردم کردستان توفیق میزبانی مهمان ارزشمندی چون دبیر مجمع تقریب مذاهب جهان را پیدا کردم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به همه ظرفیت‌ها و منابعی که خداوند به استان کردستان عنایت کرده و در راس همه این ظرفیت‌ها وجود مردم و منابع انسانی توانمند است در مسیر پیشرفت و تعالی آن گام‌های اساسی برداریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه تبدیل استان کردستان و این منطقه به الگو و نماد وحدت و پیشرفت و برادری در جهان اسلام افقی است که برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کردستان به این مهم اشاره و در راستای تحقق آن به امید خدا تلاش خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: روحانیون در این استان فداکارانه در امر تبلیغ دین تلاش می‌کنند و نقش مهمی در تحکم اتحاد و همدلی مردم ایفا می‌کنند.

زارعی کوشا تصریح کرد: امیدواریم با همراهی مردم و کمک جامعه روحانیون استان در طلیعه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و با توجه به نگاه ویژه‌ای که رئیس جمهور به این استان دارند کردستان را به جایگاه اصلی خود به لحاظ شاخص‌های بهرمندی مختلف برسانیم.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: از جامعه روحانیت انتظار داریم دست خادمان ملت را در این استان در مسیر خدمت هرچه بیشتر به مردم بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه