English

تا ساعاتی دیگر؛

وزیر کشور وارد استان کردستان خواهد شد

"احمد وحیدی" وزیر کشور امروز دوشنبه به استان کردستان سفر می‌کند.

وزیر کشور وارد استان کردستان خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، وزیر کشور صبح امروز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کردستان به سنندج سفر می کند.

حضور در گلزار شهدای سنندج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان کردستان و شرکت در جلسه شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید در سالن سینما بهمن سنندج از برنامه‌های سفر وزیر کشور به کردستان است.

اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه ۲۶ آبان در جلسه هیات دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار کردستان در دولت سیزدهم معرفی شد.

اسماعیل زارعی کوشا متولد ۱۳۵۷ در شهرستان قروه و کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری در رشته فقه و مبانی حقوق و کارشناس حسابداری است.

وی پیش از این مسئولیت‌هایی چون مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرماندار و قائم مقام شهرداری کلانشهر قم، فرماندار شهرستان نهاوند، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خوزستان و همدان و مدیر طرح و نظارت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشته است.

پیش از این بهمن مردانیا از ۲۲ مهر ۱۳۹۶ تاکنون(چهار سال) استاندار کردستان بود، وی متولد ۱۳۴۴ شهرستان بیجار، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و نماینده بیجار در دور هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه