English

کردستان الگوی وحدت در ایران اسلامی است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با عنوان اینکه روحانیت و طلاب استان کردستان در عرصه‌های مختلف امتحان خود را خیلی خوب و به نحو احسن پس داده‌اند، کردستان را الگوی وحدت در کشور نام برد.

کردستان الگوی وحدت در ایران اسلامی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری پیش از ظهر امروز در همایش روحانیون نخبگان حوزه و دانشگاه و فرهیخته استان کردستان که با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سنندج برگزار شد، از کردستان بعنوان الگوی وحدت در ایران اسلامی نام برد و اظهار کرد: روحانیت و طلاب استان کردستان در عرصه‌های مختلف امتحان خود را خیلی خوب و به نحو احسن پس داده‌اند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با یادآوری شهادت 54 روحانی در خطه کردستان، گفت: اگر زندگی هر کدام از اینها را بررسی کنید تک تک اثرگذار بوده‌اند.

عسکری خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بزرگی که دشمنان با ترور و به شهادت رساندن انها لطمه بزرگی به جامعه اسلامی وارد کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: روحانیونی که برای دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام در برابر دشمنان این دین و انقلاب الهی ایستادند، شربت شیرین شهادت را بعد از تحمل شکنجه‌های فراوان نوشیدند.

وی گفت: ما شهدایی داریم که تنها خواسته دشمنان و ضدانقلاب توهین این بزرگوار به امام راحل بود که هرگز حاضر به انجام این درخواست نشدند و سخت‌ترین شکنجه‌ها را به جان خریدند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: شهید ماموستا شیخ‌الاسلام یکی از شهدای روحانی عزیز کردستان بود که واقعا منادی وحدت بود و در طول عمر با برکت خود همواره در مسیر همدلی و اتحاد و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش کرد.

وی در ادامه به شهادت ماموستا برهان عالی هم اشاره کرد و گفت: دلیل تروریست‌ها برای ترور این روحانی بزرگ، ندای همیشگی اتحاد و همدلی عنوان کردند.

عسکری گفت: استان شهید پرور کردستان چنین انسان‌های بزرگی را تربیت و در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تقدیم کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در استان کردستان که خود یکی از سکانداران تلاش در مسیر وحدت جهان اسلام هستند توفیق ارزشمندی برای مردم این استان و گامی در مسیر تعمیق بیش از پیش وحدت در این استان دانستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه