English

سید حامد عاملی:

بانک های عامل اردبیل برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کمک کنند

استاندار اردبیل گفت: بانک های عامل استان برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مساعدت کنند تا چراغ واحدهای صنعتی روشن بماند.

بانک های عامل اردبیل برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در پنجاهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های عامل استان با تولیدکنندگان گفت: عمده واحدهای در خصوص سرمایه در گردش دچار مشکل هستند و بانک های عامل استان با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استان و انجام مساعدت لازم کمک کنیم تا چراغ واحدهای صنعتی روشن بماند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: 58 واحد تولیدی راکد و نبمه فعال استان اردبیل در سال 1399 با حمایت کار گروه ستاد تسهیل و پیگیری های لازم مسولین استانی و مجموعه سازمان صمت استان ، احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

رامین صادقی افزود: سازمان صمت استان به تبع از وزارت متبوع ضمن رفع موانع احتمالی  واحدهای تولیدی و صنعتی فعال، از طرح‌های در حال ساخت نیز با تامین تسهیلات، حل مشکلات تامین مواد اولیه و ... حمایت می کند تا این طرح‌ها با سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسند و اشتغال جدید ایجاد کنند.

در این جلسه مسائل و مشکلات 8 واحد تولیدی با ادارت، از جمله محیط زیست، راه و شهرسازی، امور اراضی و راهداری در خصوص تعیین تکلیف بدهی، مجوز و بلامانع، طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه