English

استاندار اصفهان خبر داد:

اجرای طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه خانه های شمال و جنوب

استاندار اصفهان گفت: انشاالله در آینده بسیار نزدیک طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه خانه های شمال و جنوب به اجرایی می گردد.

اجرای طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه خانه های شمال و جنوب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا مرتضوی در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر ضمن تشکر از قاطبه کشاورزان که با متانت و سعه صدر مطالبات خودشان را از طریق قانونی و اصولی پیگیری می نمایند ، گفت: مشکلات انباشته شده در حوزه زاینده رود برای رفع کامل و نهایی نیازمند به اجرای سه مرحله برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است

وی بر اهتمام مجدانه مسئولان در دولت سیزدهم از جمله رئیس محترم جمهور و معاون اول رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در رفع نمودن دغدغه های ایشان تصریح نمود.

مرتضوی افزود: در این دوماه که به استانداری اصفهان انتخاب شده ام افزون بر دو سوم وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلی نموده ام که قریب به دو دهه از بروز و توسعه آن می گذرد.

این مقام ارشد استان بیان کرد: بالغ بر ده ها جلسه با کشاورزان و مسئولان ملی و استانی داشته ام.

مرتضوی گفت: پس از رایزنی ها و دستور آیت الله رئیسی، وزیر محترم نیرو پس از شش سال به اصفهان آمدند و به صورت میدانی از شرق تا غرب استان اصفهان بازدید کردند و با کشاورزان به گفتگو نشستند.

وی ادامه داد: رئیس محترم جمهور راسا دستور تشکیل ستاد احیا زاینده رود را ابلاغ کردند و یک جلسه از آن به ریاست دکتر مخبر معاون اول محترم  رئیس جمهور با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صمت، معاون رئیس جمهور و  رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و استانداران استان های اصفهان، شهرکرد، یزد و خوزستان و... برگزار شده و انشاا... این روند تا حصول نتایج نهایی ادامه خواهد یافت.

مرتضوی بیان داشت: با مدیریت متمرکز و اهتمام همه دست اندرکاران در حال مدیریت کاهش مشکلات انباشته شده هستیم و انشاالله با تعامل با مردم شریف استان به ویژه کشاورزان و مسئولان ذی ربط این دشواری ها رفع خواهد شد.

استاندار اصفهان گفت: انشاالله در آینده بسیار نزدیک طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه خانه های شمال و جنوب به اجرایی می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه