English

استاندار اصفهان:

کشاورزان اصفهانی از نیروهای صدیق انقلاب و مدافع قسم خورده نظام هستند

استاندار اصفهان اظهار داشت: بی تردید کشاورزان اصفهانی از نیروهای صدیق انقلابی و مدافع قسم خورده نظام هستند.

کشاورزان اصفهانی از نیروهای صدیق انقلاب و مدافع قسم خورده نظام هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در حاشیه بازدید میدانی وزیر نیرو در پی بروز مشکلات تأمین آب در حوضه آبریز زاینده‌رود گفت: مردم اصفهان در طول تاریخ همواره پیشتاز بوده اند، داشتن افزون بر ۲۰ و سه هزار شهید دلاور از جمله ۴۰۰ سردار شهید سرافراز گواهی ارزنده از ایثارگری این مردمان سختکوش، مقاوم و فهیم است.

وی ادامه داد: عمده کشاورزان و زارعین اصفهانی از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند که نسبت به وضعیتی که به دلیل سو مدیریت بر ایشان سایه افکنده اعتراض دارند، هیچ نسبتی با جریان ضدانقلاب ندارد، بلکه همه از نیروهای ارزشی، انقلابی و مدافع نظام هستند.

استاندار اصفهان گفت: در گفتگوهای چهره به چهره ای که در مدت زمان تصدی استانداری استان تا کنون داشته ام و از جمله مذاکرات امروز همراه با برادر ارجمندم، وزیر محترم نیرو، شرمنده صبر و ایثار این مردمان رنج کشیده شدیم، ‌شرایط سختی بر این عزیزان حکم فرماست و از سر مشکلات تجمع می‌کنند و عمدتا نیز برخلاف میلشان هیجانی می شوند و مسائلی را مطرح می کنند که تامل برانگیز است و حلم وافر می طلبد.

به گزارش موج؛ ع لیرضا محرابیان ، وزیر نیروی دولت سیزدهم در پی بروز مشکلات تأمین آب در حوضه آبریز زاینده‌رود و نیز پیگیری پروژه‌های در دست اجرای تأمین برق و آب‌رسانی به استان‌های اصفهان سفر کرد.

بازدید از بخش‌هایی از فرو نشست زمین در منطقه برخوار، دیدار و گفت‌وگو با کشاورزان شرق اصفهان در مهدیه وجاره روستای براآن شمالی، حضور در شهرستان وَرزَنه در شرق استان از حوضه رودخانه زاینده‌رود و بازدید از تالاب گاوخونی و گفت و گو با کشاورزان منطقه از جمله برنامه‌های وزیر نیرو در این سفر بود.

کشاورزان اصفهانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه