English

تقدیر استاندار اصفهان از مدیریت هوشمند تجمع اعتراضی کشاورزان توسط پلیس اصفهان

استاندار اصفهان با بیان اینکه همیشه بار اصلی تامین امنیت و انتظام بخشی کشور بر عهده عزیزان نیروی انتظامی بوده است از تدبیر و مدیریت هوشمندانه تجمع اعتراضی کشاورزان توسط فرماندهی انتظامی استان اصفهان تقدیر کرد.

تقدیر استاندار اصفهان از مدیریت هوشمند تجمع اعتراضی کشاورزان توسط پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا مرتضوی در حاشیه حضور در جلسه قرارگاه امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تقدیر از تدبیر و مدیریت هوشمندانه تجمع اعتراضی کشاورزان توسط فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همیشه بار اصلی تامین امنیت و انتظام بخشی کشور بر عهده عزیزان نیروی انتظامی بوده و این نیروها در ترازی متفاوت از دستگاه های امنیتی و پلیس سایر کشورهای دنیا عمل می کنند.

وی نیروی انتظامی را نیروی برآمده از مردم و دغدغه مند مشکلات و مسایل مردم دانست و تصریح کرد: هر زمان که تجمعات اعتراضات به حق مردم شکل گرفته نیروی انتظامی مقتدرانه در صحنه حاضر بوده و با تدبیر خود این تجمعات را مدیریت کرده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: مطمئناً کشاورزان و عموم مردم اهل اغتشاش کردن نیستند اما همیشه معاندان و مخالفان نظام به دنبال این هستند که از اعتراضات بحق مردم به نفع خود بهره برداری کرده و شرایط جامعه را نارام کنند.

 مرتضوی تصریح کرد: بحمد الله نیروی انتظامی همیشه در این گونه مواقع به خوبی عمل کرده و با تدبیر خود جلوی  سؤاستفاده معاندان و فرصت طلبان را گرفته  و امنیت جامعه را به نحو مطلوب ایجاد کرده است  که جا دارد تا از این عزیزان بی نهایت سپاسگذار باشم و مراتب قدردانی خود را خدمت آنان اعلام کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه