English

استاندار اصفهان:

سرمایه گذاری فرهنگی بر روی نسل جوان یک ضرورت راهبردی است

استاندار اصفهان گفت: سرمایه گذاری فرهنگی بر روی نسل جوان یک ضرورت راهبردی و آینده محور است.

 سرمایه گذاری فرهنگی بر روی نسل جوان یک ضرورت راهبردی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا مرتضوی در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت نکوداشت هفته کتاب و کتابخوانی و بزرگداشت یاد شهدا و روز 25 آبان اظهار داشت: اگر کتابخوانی به صورت یک رویکرد علی الدوام در سطح افکار عمومی محقق گردد، بی تردید شاهد جامعه ای متفاوت خواهیم بود.

وی افزود:  25 آبان سالروز تجلی باور و اعتقاد شایگان مردم اصفهان است. 25 آبان روز به یادماندنی در تاریخ حماسه ایران است. موسمی است که مردم دیار نصف جهان ثابت کردند، در مقابل تعدی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس از هیچ وسیله ای حتی از اهدا جان پاک عزیزانشان دریغ نمی نمایند تا عشق به ولایت و میهن اسلامی را جلایی بدیع بخشند.

این مقام ارشد استان گفت: مسئولین کتابخانه ها در راستای تعالی فرهنگ منیع کتابخوانی و ارتقاء شانیت و جایگاه کتاب از مشورت با افراد کارشناس و صاحب نظر بهره بگیرند و تاحد امکان فضا را برای جذب مخاطبان جوان و نوجوان فراهم نمایند.

استاندار اصفهان بیان کرد: شما وظیفه دارید با مهندسی فرهنگ و هدایت دقیق افکار، روحیه مطالبه گری در راستای افزایش اثر بخش شاخص بهره مندی از کتاب و مطالبه گری اجتماعی با رویکرد تمتع پایدار از کتاب و کتابخوانی را به نحو شایسته ای مدیریت نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه