English

شهریار نوری زاده،

ارزیابی واحدهای آسیب دیده زلزله هرمزگان انجام شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: تاکنون ارزیابی تمام واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده هرمزگان انجام شده است و از طریق سامانه پایش اطلاعات واحدهای مسکونی وارد سامانه می شود.

ارزیابی واحدهای آسیب دیده زلزله هرمزگان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اظهار داشت: تاکنون افزون بر ۵۰ واحد مسکونی زلزله زدگان بخش فین و سیاهوی بندرعباس آوار برداری انجام شده و همزمان عملیات اجرایی آن نیز شروع شده است.
نوری زاده گفت: درحال حاضر ۶ نقطه از مناطق سانحه دیده بخش فین و سیاهو ماشین آلات راهسازی برای آواربرداری مستقر هستند و حدود ۲۰ اکیپ اجرایی نیز در این مناطق جهت شروع عملیات واحدهای مسکونی حضور دارند.
وی بیان داشت: باتوجه به اینکه پرداخت تسهیلات و مصوب شدن در دولت و ابلاغ به بانک ها یک پروسه خاصی را لازم دارد لذا رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشوربه فوریت دستور دادند از محل حساب ۱۰۰ امام راحل مصالح مورد نیاز را تهیه که هم اکنون مصالح در حال رسیدن به روستاهاست.
وی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از همان دقایق اولیه وقوع زلزله در منطقه فین با تمامی امکانات حضور پیدا کرد که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق در یک پروسه اندکی این واحدهای زلزله زده را به بهره‌برداری برسانیم.
نوری زاده در پایان گفت: تاکنون ارزیابی تمام واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده هرمزگان انجام شده است و از طریق سامانه پایش اطلاعات واحدهای مسکونی وارد سامانه می شود و این کار برای افراد واجد شرایط در پنج نقطه شامل شهر فین، روستای رضوان، روستای سرزه، گهره و سیاهو با هماهنگی با دهیاری ها در دست اقدام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه