English

شهریار نوری زاده در گفت‎وگو با موج خبر داد؛

شناسایی یک هزار و ۲۰۰ واحد آسیب‌دیده روستایی در هرمزگان

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان از شناسایی یک هزار و 200 واحد آسیب‌دیده روستایی در پی زلزله اخیر هرمزگان خبر داد و گفت: سقف تسهیلات پیشنهادی به دولت 250 تومان برای واحدهای احداثی و 50 میلیون تومان برای واحدهای تعمیری است.

شناسایی یک هزار و 200 واحد آسیب‌دیده روستایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، «شهریار نوری زاده» مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری موج و در حاشیه بتن‌ریزی نخستین خانه در روستای گیشان غربی گفت: پس از وقوع زلزله در بخش فین و بخشی از روستاهای سیاهو، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات آواربرداری و همچنین ارزیابی از واحدهای مسکونی را در دستور کار قرار داد.
وی در ادامه افزود: تاکنون حدود دو هزار و 498 واحد احداثی و 702 واحد تعمیری شناسایی شده است.
نوری زاده با اشاره به وقوع زلزله هرمزگان گفت: پس از اتمام عملیات آواربرداری به‌ فوریت عملیات اجرایی را شروع کردیم و سریعاً در روستاهای دیگر هم این عملیات آغاز خواهد شد تا در مدت‌زمان معینی این واحدها به بهره‌برداری برسند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان سقف تسهیلات پیشنهادی به دولت را 250 میلیون برای واحدهای احداثی و 50 میلیون برای واحدهای تعمیری اعلام کرد و گفت: به‌محض این‌که جزییات این وام‌ها در دولت تصویب شود از طریق بانک‌های عامل اجرایی می‌شود.
وی این تسهیلات را قرض‌الحسنه و با سود چهار درصد اعلام کرد و گفت: برای واحدهای احداثی 250 میلیون وام در نظر گرفته‌ایم که 180 میلیون آن قرض‌الحسنه و 70 میلیون آن بلاعوض است و برای واحدهای تعمیری نیز 50 میلیون وام در نظر گرفته شده که 30 میلیون آن قرض‌الحسنه و مابقی آن بلاعوض است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه