English

رتبه یک کشوری دادسرای کرمانشاه در سامانه مدیریت پرونده های قضایی

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بااشاره به فعالیت بیش از 40 شعبه در این دادسرا، گفت: دادسرای عمومی وانقلاب کرمانشاه در خط مقدم رسیدگی به شکایت مردم در سطح شهر کرمانشاه قرار دارد.

رتبه یک کشوری دادسرای کرمانشاه در سامانه مدیریت پرونده های قضایی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،ب دادستان کرمانشاه به استفاده از فناوری های الکترونیکی نوین برای تسریع در روند رسیدگی به شکایت مردم در دادسرای کرمانشاه، افزود: در این راستا، از سامانه هایی همچون سمپ، اتوماسیون و ... برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به پرونده ها استفاده می کنیم. 

دادستان کرمانشاه بااشاره به عملکرد بسیار خوب دادسرای کرمانشاه در بحث رسیدگی به پرونده ها و استفاده از سامانه ها، عنوان کرد: براین اساس، طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه دادسرای کرمانشاه رتبه یک کشوری را از نظر عملکرد اداری و قضایی در نرم افزار سمپ(سامانه مدیریت پرونده های قضایی) بدست آورده است. 

وی ادامه داد: همچنین از نظر عملکرد اجرای احکام کیفری در جایگاه اول و شعب اظهار نظر در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است. 

کرمی در ادامه به گزارشی از عملکرد دادسرای کرمانشاه طی هفت ماهه امسال پرداخت وافزود: در این مدت حدود 34 هزار و 19 پرونده جدید وارد دادسرای کرمانشاه شد، درحالی که از قبل هم حدود 15 هزار و 901 در شعب دادسرا موجود بود. 

وی با بیان اینکه در این مدت حدود 35 هزار و 863 پرونده رسیدگی و ختم شد، گفت: در حال حاضر 14 هزار و 66 پرونده در دادسرای کرمانشاه موجود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه