English

آسیب دیدگی ۹۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد از زلزله هرمزگان

براساس آمارها تاکنون 900 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان شناسایی شده که در اثر زلزله دچار آسیب دیدگی شدند.

آسیب دیدگی 900 خانوار تحت پوشش کمیته امداد از زلزله هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین و دهستان سیاهو اظهار داشت: براساس ارزیابی اولیه از میزان خسارت ناشی از زلزله، تعداد 631 واحد مسکونی خانواده های تحت حمایت این نهاد دچار آسیب دیدگی شدید شد که نیازمند احداث است، همچنین در بحث لوازم ضروری منزل حدود 758 قلم کالای اساسی از جمله کولر، یخچال، تلویزیون و... دچار آسیب شده اند.
تراهی عنوان کرد: در آستانه فصل سرما و نیاز خانواده ها به وسایل گرمایشی کمیته امداد برنامه برای تامین به ویژه آبگرمکن و بخاری برای خانواده ها تحت حمایت پیش بینی شده است.
این مسئول تصریح کرد: این نهاد با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به تهیه اقلام ضروری اساسی از جمله بسته‌ های معیشتی کمیته امداد خانواده های تحت حمایت اقدام خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: در بخش فین و سیاهو بالغ‌بر سه هزار و 300 خانواده تحت حمایت کمیته امداد است که از این تعداد نزدیک به 900 خانواده متأثر از زلزله هرمزگان دچار خسارت شده اند و امیدواریم که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات این عزیزان را مرتفع می سازیم.
شایسته ذکر است براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران دو زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر به فاصله یک دقیقه از همدیگر در عمق ۱۵ کیلومتری زمین بعداز ظهر روز یکشنبه ۲۳ آبان 1400 استان هرمزگان را لرزاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه