English

محمد مخبر:

بنیاد مسکن به‌سرعت کار بازساری را آغاز کند

معاون اول رئیس جمهور گفت: بنیاد مسکن فورا و به‌سرعت، کار بازسازی و ترمیم مناطق آسیب دیده را به عهده بگیرد و پیش از آغاز زمستان و بارندگی کار را آغاز کند.

بنیاد مسکن به‌سرعت کار بازساری را آغاز کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (۲۴ آبان ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران هرمزگان، افزود: جلسه‌ای طی روزهای آینده در تهران با موضوع زلزله هرمزگان خواهیم داشت و در این خصوص جمع‌بندی خواهیم کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه طبق مشاهدات عینی، کسی مشکل چادر ندارد و کار به خوبی پیش رفته است، اظهار کرد: حضور مسؤولان، مردم را دلگرم کرد، بحث تغذیه مردم را جدی بگیرید و خواهش دارم که امکان پخت و پز را فراهم و غذای گرم به مردم بدهید.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن فورا و به‌سرعت، کار بازسازی و ترمیم را به عهده بگیرد و پیش از آغاز زمستان و بارندگی در این استان کار را آغاز کند، عنوان کرد:  ساخت مسکن را با اشتغال منطقه‌ای توامان دنبال کنید.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی از مردم دام‌های خود از دست داده‌اند که باید خسارات آن ها را جبران کنیم، اظهار کرد: بنیاد برکت به میدان بیاید و مشکل کار مردم و اشتغال روستایی را رونق دهند.

مخبر با اشاره به اینکه سوله مدیریت بحران با کارکرد چندمنظوره خیلی ضروری است و باید در بندرعباس و مناطق بحرانی راه‌اندازی شود، اضافه کرد:  برخی روستاها روی گسل قرار دارند و ضرورت دارد پایگاه امدادی در این روستاها راه‌اندازی و تقویت شود و همین طور پایگاه راهداری نیاز داریم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی پل‌ها آسیب اساسی دیده‌اند و به احداث دوباره نیاز دارند، خاطرنشان ساخت: بازسازی مدارس با فوریت انجام شود تا سریع‌تر بازگشایی شوند. مردم به اینترنت نیاز دارند و باید کار بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مشکل کمبود تخت بیمارستانی را باید در هرمزگان رفع کنیم و همین جا از وزیر بهداشت می‌خواهم که فکری اساسی به حال هرمزگان شود تا به متوسط کشوری برسد.

مخبر با بیان اینکه مردم باید جانب احتیاط را رعایت کنند و وارد منازلی که آسیب دیده‌اند نشوند، خاطرنشان کرد: با عزم موجود، می‌توان آثار فوری و فوتی را به سرعت رفع کرد.

وی در پایان گفت: سلام رئیس‌جمهور را به همه شما و مردم می‌رسانم. دولت در صحنه خواهد بود و ما کنار مردم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی