English

سعید بزرگی:

صبا فولاد خلیج فارس در کنار مردم هرمزگان خواهد بود/ آماده باش واحد های پشتیبانی و امدادی

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: دستورات لازم به تمامی واحدهای شرکت ابلاغ شده تا در صورت لزوم با حداکثر توان و امکانات خدماتی، امدادی و پشتیبانی در حالت آماده باش قرار گیرند و به کمک مناطق آسیب دیده بشتابند.

صبا فولاد خلیج فارس در کنار مردم هرمزگان خواهد بود/  آماده باش واحد های پشتیبانی و امدادی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس صبح امروز (24 آبان ماه) در جلسه شورای هماهنگی مدیران شرکت با اشاره به زلزله عصر روز یکشنبه (23 آبان ماه) در بندرعباس و بخش هایی از استان هرمزگان، اظهار داشت: اتفاقی بهت انگیز و شوک آور برای همه بود بطوریکه قدرت این زمین لرزه همشهریان و هم استانیان عزیزمان را به وحشت انداخت.

وی تصریح کرد: در مجموعه صبا فولاد خلیج فارس هم با رخداد این اتفاق در یک شوک پیش بینی نشده قرار گرفتیم که در وهله اول مستلزم حفظ آرامش و سپس برنامه رزی برای پیشبرد امور هستیم. 

بزرگی ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان و مصدومین این حادثه گفت: در همین راستا شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بسیج تمامی امکانات موجود آماده همکاری و همیاری با مردم در مناطق آسیب دیده از این زمین لرزه است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به اینکه این شرکت همچون گذشته در راستای عمل به وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در کنار مردم هرمزگان بوده و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد افزود: دستورات لازم به تمامی واحدهای شرکت ابلاغ شده تا در صورت لزوم با حداکثر توان و امکانات خدماتی، امدادی و پشتیبانی در حالت آماده باش قرار گیرند و به کمک مناطق آسیب دیده بشتابند.

وی با اشاره به دستور ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای امداد رسانی فوری به مناطق زلزله زده، اضافه کرد: قطعاً مناطقی که دچار آسیب شده اند با حمایت های این شرکت بازسازی شده و مردم استان بخصوص آسیب دیدگان از زلزله اخیر بدانند که صبا فولاد خلیج فارس همواره در کنار آنان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه