English

از ابتدای امسال؛

تولید ۳۳۳ هزار تن بریکت گرم در شرکت صبا فولاد خلیج فارس/ رشد ۴۷ درصدی تولید

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۳ هزار تن بریکت گرم در این کارخانه تولید شده است که این میزان، افزایش 47 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می دهد.

تولید  ۳۳۳ هزار تن بریکت گرم در شرکت صبا فولاد خلیج فارس/  رشد 47 درصدی تولید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: با تلاش نیروهای این شرکت و پیشبرد امور براساس برنامه ریزی های انجام شده، از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۳ هزار تن بریکت گرم در این کارخانه تولید شده است.

بزرگی اظهار داشت: این میزان بریکت تولید شده در همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش داشته است که نشان دهنده روند رو به رشد و توسعه ای برنامه های این کارخانه است.

وی خاطرنشان کرد: تولید بریکت گرم در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس در اردیبهشت ماه امسال با ثبت ۱۰۴ هزار تن رکورد زد که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس نوسازی تجهیزات با استفاده از توان نیروهای داخلی، تولید بر اساس برنامه، ثبات در خط تولید و افزایش مواد اولیه را از جمله مهمترین دلایل افزایش و ثبت رکورد در تولید بریکت گرم عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس، گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه در این کارخانه یک و نیم میلیون تن است که با اجرای برنامه های توسعه ای تا ۶ سال آینده این ظرفیت به بیش از ۷ میلیون تن خواهد رسید.

بزرگی خاطرنشان کرد: محموله های بریکت گرم تولیدی این کارخانه از بندر شهید رجایی به مقصد کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

به گفته وی تکنولوژی تولید بریکت گرم برای نخستین بار در کشور، سومین کشور در خاورمیانه و نهمین کشور در دنیا در اختیار کارخانه صبا فولاد خلیج فارس است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از جمله مهمترین ویژگی های صادراتی بریکت گرم را کاهش هزینه بیمه و حمل و نقل آسان آن عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه