English

علی اکبر محرابیان دستور داد؛

حل مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده هرمزگان با قید فوریت

وزیر نیرو گفت: در بازدیدی که از شهر فین و روستای گیشان صورت گرفت، دستورات لازم به مدیران صنعت آب و برق برای حل چالش‌ها با قید فوریت صادر شد.

حل مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده هرمزگان با قید فوریت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز (۲۴ آبان ماه) در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده استان هرمزگان، اظهار کرد: گزارشی از عملکرد تیم مدیریت بحران و شرکت‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان پس از وقوع زلزله‌هایاستان هرمزگان در این نشست ارائه شد.

وی باذکر این نکته که بازدیدهای لازم از تاسیسات آبی هرمزگان انجام شده است، ابراز داشت: خطوط انتقال آب، سدها، بندهای انحرافی و باقی تاسیسات در سلامت کامل هستند.

وزیر نیرو تصریح کرد: هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب در هیچ کجای استان هرمزگان وجود ندارد و همچنان تمام دستگاه‌های تابع وزارت نیرو در آماده باش کامل هستند.

محرابیان ضمن تاکید بر لزوم حضور میدانی مدیران در صحنه، تشریح کرد: در بازدیدی که از مرکز زلزله یعنی شهر فین و روستای گیشان داشتیم دستورات لازم به مدیران صنعت آب و برق برای حل چالش‌ها با قید فوریت صادر شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه به تاسیسات برق هم خسارت زیادی وارد نشده است که زندگی مردم را تحت شعاع خود قرار دهد اما آماده باش کامل در این حوزه نیز وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی