English

مختار سلحشور خبر داد؛

اسکان اضطراری در ۶۰ روستای بندرعباس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: ۶۰ روستا در شهرستان بندرعباس تحت تاثیر زلزله قرار گرفته که اسکان اضطراری اولیه در ۳۰ روستا انجام و ۳۰ روستا دیگر در حال لکه گیری است.

اسکان اضطراری در ۶۰ روستای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان پیش از ظهر امروز (24 آبان ماه) با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای نیرو و بهداشت، دبیر کل جمعیت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات  و استاندار هرمزگان و دیگر مسوولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، گزارشی از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان ارائه داد و گفت:در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله  تیم های ارزیاب هلال احمر به مناطق متاثر از زمین لرزه اعزام شدند و تماس با معتمدین محلی نیز برقرار شد.

سلحشور با بیان اینکه ۶۰ روستا در شهرستان بندرعباس تحت تاثیر زلزله قرار گرفته است، افزود: اسکان اضطراری اولیه در ۳۰ روستا انجام و  ۳۰ روستا دیگر در حال لکه گیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان با اعلام آمادگی کامل این جمعیت برای ارائه خدمات امدادی عنوان کرد: امروز دو بالگرد به ظرفیت امدادرسانی اضافه خواهد شد تا با پوشش همزمان امدادرسانی هوایی و زمینی موضوع  اسکان اضطراری تا شب  پایان  یابد.

وی از توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته در برخی از روستاهای آسیب دیده خبر داد و گفت:جمعیت هلال احمر جهت توزیع اقلام زیستی و معیشتی از ظرفیت مناسبی برخوردار است و اقلام امدادی جهت توزیع به هرمزگان گسیل شده است.

سلحشور در پایان از برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهر بندرعباس جهت رفاه حال شهروندان مرکز استان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه