English

ناصر اسکندری خبر داد؛

اجرای ۱۰۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نیروگاه های کشور

معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی از اجرای ۱۰۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نیروگاه های کشور با صرف هزینه ای بیش از پنج هزار میلیارد تومان خبر داد.

اجرای ۱۰۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نیروگاه های کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ناصر اسکندری معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با حضور در محل پروژه تعمیرات نیمه اساسی واحد بخار شماره ۲ نیروگاه بندرعباس تلاش متخصصان نیروگاه را در آماده سازی واحدها قابل تقدیر دانست و در جریان جزئیات تعمیرات اساسی قرار گرفت.
اسکندری با اشاره به اجرای ۱۰۴ هزار مگاوات برنامه تعمیرات نیروگاه‌های کشور، افزود: به منظور افزایش آمادگی این واحد‌ها برای زمان اوج مصرف تابستان سال‌آینده تعداد ۷۱۱ پروژه تعمیرات اساسی واحد‌های بخاری و گازی، مسیر داغ و اتاق احتراق و تعمیرات دوره‌ای اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های تعمیراتی امسال با هزینه‌ای بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان انجام خواهد شد، اضافه کرد: به منظور حصول اطمینان از کارکرد مناسب واحد‌های حرارتی در دوره اوج بار، همه ساله پس از پایان مصرف برق تابستان انجام تعمیرات اساسی و دوره‌ای، بازدید مسیر داغ و اتاق احتراق واحد‌های مختلف حرارتی در نیروگاه‌های خصوصی و دولتی در دستور کار قرار دارد.
حسین سلیمی  مدیر عامل نیروگاه  برق بندرعباس در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت کسب آمادگی نیروگاه بندرعباس برای کمک به تأمین برق پایدار در زمستان پیش رو و تابستان سال آینده، اظهار کرد: برای کمک به تأمین برق پایدار، نیازمند انجام تعمیرات واحدهای نیروگاه هستیم که این تعمیرات بر اساس برنامه ریزی زمان بندی شده تا پیش از پیک مصرف سال آینده انجام می شود.
سلیمی در پایان افزود: پس از عبور موفقیت آمیز نیروگاه بندرعباس از پیک تابستان، برنامه های تعمیراتی نیروگاه آغاز شد که نخستین برنامه، انجام تعمیرات نیمه اساسی واحد شماره 2 این مجموعه است که از اوایل مهر آغاز شده و در ادامه هم سایر واحدهای نیروگاه به ترتیب برای انجام تعمیرات نیمه اساسی و دوره ای از مدار تولید، خارج خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه