English

رامین صادقی خبر داد:

جریمه بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یک‌هزار و ۵۸۵ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی متخلف در ۲ ماه گذشته در این استان شناسایی و جریمه شدند.

جریمه بیش از 1500 واحد صنفی متخلف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همراهی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط ۳۱ هزار و ۹۴۲ بازرسی موردی و نوبه‌ای از واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی استان اردبیل از ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان امسال داشتند.

وی افزود: در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت آحاد مردم به منظور جلوگیری از تخلف‌های اقتصادی و صنفی در این مدت ۶۴۹ مورد گزارش و شکایت از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی دریافت و رسیدگی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به انجام بیش از ۱۰۰ مورد گشت مشترک با سازمان‌های متولی در این مدت، بیان کرد: حاصل بازرسی‌های انجام گرفته در این مدت، تشکیل یک‌هزار و ۵۸۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال بود.

صادقی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت بر اساس رسالت خود در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها به منظور افزایش رفاه عمومی در ایام بازگشایی مدارس با بهره‌گیری از ساز و کارهای نظارتی، مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز استان اردبیل را تامین و از طریق فروشگاه‌های زنجیره­‌ای و واحدهای صنفی منتخب بین شهروندان توزیع کرد.

در حال حاضر حدود ۵۰ هزار واحد صنفی در قالب ۱۱۶ اتحادیه و ۶ اتاق اصناف در استان اردبیل فعالیت دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه