English

رامین صادقی خبر داد:

صدور ۱۱۶۱ پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال یک هزار و 161 پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان صادر شده است.

صدور 1161 پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه ای با واحدهای فناور و دانش بنیان استان ضمن تشریح عملکرد سازمان صمت استان در حوزه صنایع گفت: یکهزارو ۱۶۱ پروانه بهره برداری صادر شده که ۸۱ درصد از واحدهای صنعتی استان با ظرفیت های مختلف فعال هستند که در مقایسه با سال قبل ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است و آینده جای صنایع سنتی نیست لذا باید از فرصت پیش آمده برای حمایت از صنایع موجود و ایجاد صنایع پیشرفته در استان اردبیل نهایت استفاده را بکنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: ۳۰۰ طرح برای احداث داریم که بیش از ۱۵۰ مورد در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر هفته دو واحد از آنها  بهره برداری می رسد.

صادقی در ادامه یادآور شد: هدف سازمان صمت استان این است تا بتوانیم با داشتن صنایع پایدار یه متوسط کشوری برسیم و استان اردبیل نیز جزو استانهای صنعتی محسوب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه