English

رامین صادقی:

فاز دوم نیروگاه خورشیدی اردبیل راه اندازی می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی فاز دوم نیروگاه خورشیدی این استان خبر داد.

فاز دوم نیروگاه خورشیدی اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل درحاشیه چهل و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با پرداخت تسهیلات 30 میلیارد ریال سرمایه ثابت برای راه اندازی فاز دوم نیروگاه خورشیدی موافقت شده است.

وی با اشاره به درخواست تسهیلات بانکی برای احداث آزمایشگاه موادغذایی گفت: با توجه به فعالیت برخی از واحدهای تولیدی استان در رسته صنایع غذایی،احداث آزمایشگاه مواد غذایی در استان برای اولین بار اهمیت بسزایی دارد چرا که آزمایشگاه موادغذایی بعنوان یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین آزمایشگاه می باشد که عهده دار کنترل کیفیت مواد اولیه و فرآورده های غذایی و آشامیدنی است که مصوب گردید در راستای حمایت از آن ،برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی گردد.

در این جلسه مسائل و مشکلات ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در خصوص پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت، تعیین تکلیف بدهی معوق، رفع مشکل برق و گاز ،طرح طرح و پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه