English

فرماندار چالوس مطرح کرد:

جزئیات آتش سوزی برج مسکونی رامیلا در چالوس

فرماندار چالوس با بیان اینکه همه چیز به خوبی پیش می رفت، گفت: اما ساعت 2 بامداد پنجشنبه 20 آبان طوفان شدیدی در منطقه رخ داد و سبب شد تا حرارت پنهان زیر خاکسترها در این ساختمان جان گرفته و شعله ور شود که این دفعه متأسفانه آتش در داخل واحدهای مسکونی اتفاق افتاد.

جزئیات آتش سوزی برج مسکونی رامیلا در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید رسول حسینی در نشست خبری با خبرنگاران درباره جزئیات حادثه حریق برج مسکونی مسکونی 17 طبقه رامیلا در منطقه سردآبرود این شهرستان اظهار داشت: ساعت 16 روز چهارشنبه 19 آبان طریق ساختمان رامیلا اتفاق افتاد که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی در اولین فرصت به محل حادثه رسیدند اما حجم آتش سوزی فراتر از توان اطفاء حریق شهرستان بود.

وی با بیان اینکه آتش نشانان از بابل تا رامسر به کمک ما آمده بودند و از همه آنها در عملیات اطفاء حریق تشکر و قدردانی می کنم، ادامه داد: همچنین قدردان فرودگاه نوشهر و شرکت توزیع نفت غرب مازندران که در اطفاء این حریق به ما کمک کردند هستیم و نیز تشکر ویژه دارم از دهیار روستای اسب‌چین که وی نیز با خودروی آتش‌نشانی روستا برای کمک به محل حادثه آمد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه حوالی ساعت 10 شب بود که باران هم شروع به باریدن کرد و آتش مهار شد، گفت: حتی پس از این، داخل ساختمان رامیلا توسط آتش‌نشانان چکاب شد تا اگر لکه حریق وجود دارد آن را نیز خاموش کنند.

وی با بیان اینکه همه چیز به خوبی پیش رفت به طوری شرایط فراهم شد تا برخی مالکان واحدهای این برج مسکونی اجازه یافتند که اسباب و اثاثیه خود را از خانه های خود را تخلیه کنند، عنوان داشت: برای جلوگیری از سرقت محل وقوع حادثه با پلیس آگاهی هماهنگی کردیم و آنها نیز در محل حاضر شدند و بسیار کمک کردند که از تلاش‌های آنها تشکر و قدردانی می کنم.

حسینی تصریح کرد: اما ساعت 2 بامداد پنجشنبه 20 آبان طوفان شدیدی در منطقه رخ داد و سبب شد تا حرارت پنهان زیر خاکسترها در این ساختمان جان گرفته و شعله ور شود که این دفعه متأسفانه آتش در داخل واحدهای مسکونی اتفاق افتاد و شدت آتش به حدی بود که آتش نشانان حتی نمی توانستند در داخل ساختمان بمانند.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت 5 صبح پنجشنبه 20 آبان شعله های آتش به طبقات پایین آمد و به مرور کل برج را فرا گرفت، افزود: به جز نیروهای امدادرسان تمامی افراد داخل ساختمان رامیلا را تخلیه کردیم و در یکی از ساختمان های ویلایی مجاور این برج که یک زن مسن و سالخورده ای زندگی می‌کرد به ایشان امدادرسانی شد و به مکانی امن منتقل شدند و البته خوشبختانه آتش به منزل ایشان سرایت نکرد.

فرماندار چالوس با تأکید بر اینکه این آتش سوزی تلنگری برای همه ما بود، گفت: هنوز علت دقیق وقوع این آتش سوزی مشخص نیست و کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علل بروز این حادثه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه