English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :

تدوین فرآیندها باید متناسب با نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شود

مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: تدوین فرآیندها باید متناسب با نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شود.

تدوین فرآیندها باید متناسب با نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در بازدید از اداره ارتقا و تضمین کیفیت گفت: اگر کیفیت را به معنای رضایت از محصول و فعالیت های سازمان مبتنی بر استانداردهای از پیش تعریف شده بدانیم، وظیفه این اداره در راستای ارتقای کیفیت و تدوین فرآیندهای سازمانی در این چارچوب که نهایتاً منجر به برآورده سازی انتظارات کلیه ذینفعان می‌شود، بسیار خطیر است.

وی با تبریک  به مناسبت روز ملی کیفیت به رئیس و همکاران شاغل در این اداره، با اشاره به تعاریف مطرح شده در باب کیفیت اظهار کرد: کیفیت مقوله ای پایان ناپذیر بوده و با بهبود مستمر، سازمان می‌تواند به آرمان و اهداف خود دست یابد.

این مقام مسئول افزود: در زمان تولید محصول یا ارائه خدمت، علاوه بر دوباره‌کاری، کارهای اضافی و کارهای موازی، اتلاف منابع نیز وجود دارد که با تصحیح روند امور از طریق بهبود کیفیت فرآیندها، این موارد اصلاح می‌شوند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار ضمن اهدای شاخه گل به همکاران این اداره از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های ایشان قرار گرفت

گفتنی است در این دیدار بهزاد کشانی رئیس اداره ارتقا و تضمین کیفیت مخابرات منطقه اصفهان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این اداره ارائه نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه